Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Στη Γιορτή της μητέρας

"Σε κάθε πουλί αρέσει 
μόνο η δική του φωλιά,
εμένα, μονάχα μια θέση :
της μαμάς μου η αγκαλιά!!"
"Απ΄ όλα τα γλυκίσματα, 
γλυκύτερο είναι η μάνα!!"
Η Γλυκοφιλούσα
Γ.Ιακωβίδης "Μητρική  στοργή "1889

 Γ.Ιακωβίδης "Μητέρα και παιδί "

Γ.Ιακωβίδης "Αντιστροφή Των ρόλων" 1892

Γ. Ιακωβίδης "Στην αγκαλιά"

           Γ.Σικελιώτης"Μητρότητα"
  
     Frederick Morgan"The See-Saw"

Louise Élisabeth Vigée Le Brun   
Self portrait with Her Daughter, 1789

Camille Monet and Child, by Claude Monet. 1875

Πιέρ Ρενουάρ "Aline and Pierre",1887 

       Emile Munie " Pardon mama",1888   


Π. Πικάσο," Μητέρα και παιδί",1901

   
Gustan Klimt "Μητέρα και παιδί",1909  


Π. Πικάσο, "Μητέρα και παιδί"1921

Mother and child paintings by kmberggren

Χρόνια  Πολλά Μανούλες !!
Χρόνια Καλά !!! 



Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Αλεξάντερ Κάλντερ

Στην τάξη της κ. Νινέτας τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος γνώρισαν τον καλλιτέχνη Αλεξάντερ Κάλντερ
Αφού είδαν αρκετούς από τους πίνακές του, παρατήρησαν ότι ζωγραφίζει σχήματα,κύκλους,σπείρες,μαύρες καμπύλες γραμμές και χρησιμοποιεί συνήθως το κόκκινο,κίτρινο και μπλε χρώμα.
Στη συνέχεια αφού χωρίστηκαν σε ομάδες,διάλεξαν από ένα χαρτάκι όπου είχε ζωγραφισμένο ένα από τα σχέδια που χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης.Το κάθε σχέδιο θα ζωγραφίζει μόνο όταν ακούει το προσυμφωνημένο μουσικό όργανο του.
Έτοιμοι για δράση!
Ζήτω τα καταφέραμε κι αυτή τη φορά!
Ευχαριστούμε κ. Νινέτα!!!

Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Μυστικός Δείπνος

Συζητώντας για τα Πάθη του Χριστού είδαμε αγιογραφίες με το Μυστικό Δείπνο
Μετρήσαμε τα πρόσωπα που εικονίζονται στον πίνακα και παρατηρήσαμε τη θέση του Ιησού.
Μετρήσαμε πόσοι μαθητές κάθονται από τη μία πλευρά και πόσοι από την άλλη και πόσες μικρότερες ομάδες σχηματίζονται.
Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τα συναισθήματά τους από την έκφραση των προσώπων τους, αλλά και από τη στάση του σώματος τους.
Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιος είναι ο μαθητής που πρόδωσε τον Ιησού και ποιος είναι ο αγαπημένος του μαθητής.
Εντοπίσαμε τα πολλά σχήματα που υπάρχουν στον πίνακα,αλλά και τα χρώματα στους τοίχους και στα ρούχα του Ιησού και των μαθητών του.
Στο τέλος, όσα παιδιά ήθελαν, ζωγράφισαν το δικό τους Μυστικό Δείπνο.