Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων

Σήμερα το σχολείο μας γέμισε με χαρούμενα τραγούδια,ποιήματα,ζωγραφιές,κατασκευές,λουλούδια ,βραβεία,όλα ετοιμασίες για την αυριανή γιορτή!τη γιορτή της γιαγιάς και του παππού!
Η Παγκόσμια ημέρα την Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια για την Τρίτη Ηλικία», γιορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου απο το 1990, όταν υιοθετήθηκε απο την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ,γι αυτό κι εμείς ετοιμάσαμε τα δωράκια μας από σήμερα!
Έχω έναν γλυκό παππούλη
με ολόασπρα μαλλιά
που με παίρνει σαν πουλάκι
στη ζεστή του αγκαλιά .
 
Έχει μάτια σαν φωτίτσες
κι η καρδιά του ανοιχτή
για να μπαινοβγαίν΄ η αγάπη
κάθε ώρα και στιγμή.
 
 Έχει μάγουλα σαν ρόδια
και το δέρμα τριχωτό
έχει χείλια σαν κεράσια
και χαμόγελο γλυκό.

Αποτέλεσμα εικόνας για παγκοσμια ημερα παππου και γιαγιας
Στη γιαγιά μου 
Μεγάλωσα στα χέρια σου
στην αγκαλιά σου τη ζεστή
γιαγιάκα μου δε σε ξεχνώ
σε αγαπώ πολύ.
 
Με δίδαξες, μου έμαθες
να λέω τις αλήθειες
να σκέφτομαι, να αγαπώ
να έχω καλές συνήθειες.

Γιαγιάκα μου η αγάπη σου
μου έμαθε πολλά
γι’ αυτό κι εγώ σου στέλνω
πολλά γλυκά φιλιά.
 
 "Έχω μια γλυκιά γιαγιά,
που πολύ με αγαπά.
Με χαϊδεύει, με φροντίζει
και γλυκά με νανουρίζει.

Έναν παππούλη γελαστό,
τρυφερό και στοργικό,
που σφιχτά με αγκαλιάζει,
παραμύθια μου διαβάζει.

Το Θεό παρακαλώ
να τους φυλάει και τους δυο.
Να’ χουν πάντα την υγειά τους
και χαρά στα πρόσωπά τους.

Χρόνια Πολλά αγαπημένοι μας!!!
Χρόνια καλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου