Στα πλαίσια της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας,η μαμά του Χρήστου Π.,η ψυχολόγος κ.Ελπινίκη Κ.,επισκέφθηκε το 1ο τμήμα και διάβασε στα παιδιά δύο ιστορίες από ένα πολύ ωραίο και πολύ ενδιαφέρον παραμύθι:
« Ο κήπος με τις 11 γάτες» είναι μετάφραση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα αντίστοιχου υλικού πρόληψης του ιταλικού οργανισμού A.I.D.D. από το ΚΕΘΕΑ.
Είναι ένα εικονογραφημένο παραμύθι για παιδιά 6 – 11 ετών και
αποτελείται από 2 μέρη:
1. Το παραμύθι που αποτελείται από 12 «συμβολικά επεισόδια». Τα θέματα των επεισοδίων συνδέονται με ισάριθμες «εμπειρίες» όπως: την περιέργεια, την ικανοποίηση και τη χαρά, το φόβο, την έπαρση, τα συναισθήματα εγκατάλειψης και κοινωνικού αποκλεισμού, την πίεση της ομάδας, την αλληλεγγύη, την απερίσκεπτη βιασύνη, την γοητεία του καινούργιου και την αυταπάτη.
2. Τον οδηγό για τους εκπαιδευτικούς, όπου δίνονται οι οδηγίες και οι κατευθύνσεις για την εφαρμογή των επεισοδίων μέσα στην τάξη.
Για να "δεθεί"η ομάδα,στην αρχή παίξαμε το παιχνίδι με το κουβάρι όπου ο ένας πετάει το κουβάρι στον άλλο λέγοντας τι του αρέσει να κάνει,κρατώντας ταυτόχρονα κάποιο σημείο του,φτιάχνοντας έτσι ένα όμορφο,πολύπλοκο,μπερδεμένο σχήμα.
Στη συνέχεια η κ.Ελπινίκη παρουσίασε στα παιδιά τους ήρωες του παραμυθιού,τους είπε να διαλέξουν ένα ρόλο κι επειδή τα παιδιά ήταν πιο πολλά από τους πρωταγωνιστές,μπορούσαν τον ίδιο ρόλο να τον πάρουν δύο ή και τρία παιδιά .
« Ο κήπος με τις 11 γάτες» είναι μετάφραση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα αντίστοιχου υλικού πρόληψης του ιταλικού οργανισμού A.I.D.D. από το ΚΕΘΕΑ.
Είναι ένα εικονογραφημένο παραμύθι για παιδιά 6 – 11 ετών και
αποτελείται από 2 μέρη:
1. Το παραμύθι που αποτελείται από 12 «συμβολικά επεισόδια». Τα θέματα των επεισοδίων συνδέονται με ισάριθμες «εμπειρίες» όπως: την περιέργεια, την ικανοποίηση και τη χαρά, το φόβο, την έπαρση, τα συναισθήματα εγκατάλειψης και κοινωνικού αποκλεισμού, την πίεση της ομάδας, την αλληλεγγύη, την απερίσκεπτη βιασύνη, την γοητεία του καινούργιου και την αυταπάτη.
2. Τον οδηγό για τους εκπαιδευτικούς, όπου δίνονται οι οδηγίες και οι κατευθύνσεις για την εφαρμογή των επεισοδίων μέσα στην τάξη.
Για να "δεθεί"η ομάδα,στην αρχή παίξαμε το παιχνίδι με το κουβάρι όπου ο ένας πετάει το κουβάρι στον άλλο λέγοντας τι του αρέσει να κάνει,κρατώντας ταυτόχρονα κάποιο σημείο του,φτιάχνοντας έτσι ένα όμορφο,πολύπλοκο,μπερδεμένο σχήμα.
Στη συνέχεια η κ.Ελπινίκη παρουσίασε στα παιδιά τους ήρωες του παραμυθιού,τους είπε να διαλέξουν ένα ρόλο κι επειδή τα παιδιά ήταν πιο πολλά από τους πρωταγωνιστές,μπορούσαν τον ίδιο ρόλο να τον πάρουν δύο ή και τρία παιδιά .
Τα παιδιά παρακολούθησαν με προσοχή
τις περιπέτειες των ηρώων,μπήκαν στη θέση τους
και στο τέλος τα συμπεράσματα βγήκαν εύκολα:όλα τα προβλήματα ξεπερνιούνται με την αγάπη,με τη φιλία,με τους φίλους,με μια αγκαλιά!
Ευχαριστούμε κ.Ελπινίκη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου